Til å “ta og føle på”
Fysiske, ofte svært detaljerte og imponerende modeller, var datidens “hightech”. Mer tredimensjonalt er det jo vanskelig å få det. De beste modellene ga en realistisk følelse av hvordan prosjektet ville bli; byggene, omgivelsene, terrenget med eventuelle høydeforskjeller og så videre.
Så var det bare å “plassere” modellen riktig i forhold til nord-syd-retningen, og vipps, man kunne enkelt forestille seg hvordan solforholdene ville bli. Potensielle kunder kunne bokstavelig talt peke ut og ta på sin fremtidige drømmebolig.
Hva har endret seg?
Det er fristende å si alt! For det har jo vært en revolusjon, men sannheten er at vi fortsatt gjør mye av det samme. Bare med de mulighetene ny teknologi gir oss.
Selv om mange fortsatt mener det fysiske prospektet hører med, som en del av “pakka”, er markedsføringen i praksis blitt tett på 100 % digital. Kundene kan når som helst “vippe opp” prosjektet – på mobil, desktop og andre enheter.
Viktigere enn noen gang er tredimensjonale visualiseringer. Noe som i dag heldigvis effektivt og raskt lar seg utarbeide og realisere.
Det er heller komposisjonen som fanger øyne - ikke hvorvidt oppløsningen er 4K eller 8K.
Properti er motoren
Ingen liker å støte på begrensninger når et prosjekt skal presenteres i markedet. Plattformen du velger må gi deg de mulighetene du ønsker deg; alle kvalitetene prosjektet ditt fortjener!
Våre utviklere jobber hver dag for at Properti skal innfri, ja helst overgå forventningene dine og være den beste og mest effektive markedsføringsmotoren du kan velge. Ikke minst når du skal visualisere og vise frem ditt nye prosjekt i 3D!