De seks bud
Å tease et boligprosjekt i markedet tidlig, før salgsstart er en smart strategi som gir deg flere fordeler. Tidlig kommunikasjon kan være avgjørende for å sk...
Å tease et boligprosjekt i markedet tidlig, før salgsstart er en smart strategi som gir deg flere fordeler. Tidlig kommunikasjon kan være avgjørende for å sk...
Det er TEFT Vågan som står bak prosjektet. Ca. 50 boliger skal bygges på en liten holme i utkanten av Svolvær, fordelt på 6 byggetrinn. De første boligene er...
En nettside som selger boligen for deg? Nei, så enkelt er det ikke, det handler om engasjement og skape interesse blant modne kjøpere.
Moderne og levende prosjekt beliggende i Trondheim's nye bydel Tanem. Trondheims perle, Tanem Hage, er mer enn bare et boligprosjekt - det er en livsstil. Me...
En etterlengtet arena for eiendoms- og boligbransjen på Romerike med full sal ble avholdt 7. mai.
Start dagen med en deilig frokost etterfulgt av et innholdsrik program rettet mot eiendom.
– Det beste med Properti? Enkelheten, helt klart, – Det er så lett å endre ting, og skulle jeg likevel stå fast, får jeg alltid nærmest umiddelbart hjelp av ...
Digitaliseringen fortsetter og det skjer stadig nye endringer i markedet. Properti skal være et fremoverlent selskap innen markedsføring og salg av bolig-, h...
Arbeidet med Properti-plattformen startet allerede i 2017. Edge Branding hadde hatt ansvaret for markedsføring og salg av svært mange eiendoms- og boligprosj...
Nye endringer fra 1. januar 2024 kan forvirre. La oss forklare! P-rom og S-rom ut, og inn med BRA, men BRA er ikke bare BRA...
Vi ser tilbake på et år fylt med frustrasjon, glede, motvind og medvind. 2023 har vært et innholdsrikt år for Properti, og ikke minst bransjen.
Mens mye oppmerksomhet ofte rettes mot yngre kjøpere, er det minst like viktig å forstå og imøtekomme behovene til generasjon X og babyboomerne. Disse gruppe...
I en tid der digital tilstedeværelse er blitt en naturlig del av vår hverdag og identitet, er webdesign blitt en kritisk faktor for enhver organisasjon. Verd...
Vi har tatt en prat med en av dem, Gunn-Heidi Kittilsen, prosjektutvikler i Skien Boligbyggelag. SBBL tok Properti i bruk allerede i 2019, rett etter at vers...
Skal du treffe blink hos yngre boligkjøpere og unge potensielle leietakere, må du forstå deres verdier og preferanser. Videre – i en verden som endrer seg næ...
Allerede for 50 år siden var visualisert markedsføring av bolig viktig, og det ble laget tradisjonelle arkitektoniske tegninger og planskisser. Muligheten fo...
Salg av boliger er en kompleks prosess som krever en grundig og målrettet tilnærming. En av de mest avgjørende aspektene av denne tilnærmingen er å definere ...
Å selge eller kjøpe en bolig er en av de største beslutningene folk tar i livet sitt. I denne sammenheng spiller kommunikasjon en avgjørende rolle, da den hj...
Markedsføring er ikke bare en brikke, det er limet som binder alle elementer i et boligprosjekt sammen. Skap verdi gjennom effektiv formidling til samfunnet....
I den digitale tidsalderen har landingssider blitt en avgjørende komponent i markedsføringen av boligprosjekter. Nettsidene fungerer som inngangsporten for p...
Fra sykehus til eksklusive leiligheter med smarte løsninger, gode lysforhold og fantastisk utsikt!
Properti har en sterk utviklingstakt med tydelige ambisjoner: Revolusjonere markedsføring og salg av eiendomsprosjekter.
Det siste årets mange renteøkninger har utvilsomt hatt en nedkjølende effekt på eiendomsmarkedet. Men behovet for nye boliger er fortsatt tilstede. Vi tok en...
Er du bevisst på hvordan tiltakene deres treffer i dagens marked? Sitter du stille i båten, og har du en tydelig strategi?
Hvert år tilkommer det flere nye proptech selskaper, og Norges Eiendomsmegler Forbund oppdaterer årlig sitt proptech-kart.
Properti er en digital plattform som lager lekre nettsider med boligvelger til eiendomsprosjekter - enkelt og billig! Etter fem år med produkt-utvikling ble ...
Kontakt oss
Book live demo å bli bedre kjent med Properti